Om gek van te worden: weer een afkorting erbij, dit keer E-E-A-T
5 september 2025
Online Marketing5 september 2025
Online MarketingHeb je net je funnel strak ingericht, komt er weer een nieuwe term voorbij. Eerst was het E-A-T, nu is het E-E-A-T. Alsof we nog niet genoeg marketingafkortingen hadden: TOFU, CRO, CLV, YMYL… Serieus, wie houdt dit allemaal nog bij?
En eerlijk gezegd: wij niet. Althans, niet bewust. In ons werk passen we die theorieën vaak toe vanuit het onbewuste. Het is ervaring en een specialisme dat inmiddels verweven zit in de manier waarop we werken.
Die modellen zijn geen regels meer, maar herkenningspunten in een spel dat we al lang meespelen. En dat maakt ons juist sterk: we volgen niet stee vast de nieuwste lijstjes, maar werken toe naar het uiteindelijke doel. Ondertussen vinken we waarschijnlijk ongemerkt al negentig procent van die lijstjes af
Laat ik de meest relevante modellen voor online marketing en SEO even vertalen naar gewoon Nederlands:
Zie je? Het zijn kapstokken. Handig om op terug te grijpen, maar het is gewoon marketinglogica die je waarschijnlijk allang toepast.
Dus, raak vooral niet gestrest van alle nieuwe termen. Zie ze als geheugensteuntjes. Uiteindelijk draait het om:
Of je dat nou E-E-A-T, CRO of CLV noemt? Het is gewoon goed marketingwerk. Uiteindelijk draait marketing niet om het volgen van lijstjes, maar om impact maken met wat je doet.
Wil je minder lijstjes en meer resultaat? Met onze expertise werken we data-gestuurd, en altijd met de ervaring die het verschil maakt. Bel ons gerust, stel je vraag en we komen bij je terug met een eerlijk en concreet antwoord. Je bereikt ons via de mail of gewoon met een berichtje op WhatsApp: 076 888 00 22 (Bellen kan natuurlijk ook).
Lex begrijpt jouw marketingbehoeften en tackelt elk vraagstuk met een duidelijk einddoel voor ogen. Hij is jouw gids voor gerichte acties, efficiënte planningen en doelgerichte projectbegeleiding, zodat je je ambities kunt realiseren.