Mora België was op zoek naar mogelijkheden om zowel de consument als de B2B markt beter te kunnen bedienen. Daarom hebben wij één website gemaakt voor beide doelgroepen. En een koppeling met hun productassortiment mogelijk gemaakt zodat deze producten vanuit de bronapplicatie ingeladen worden in de website.
Bekijk de website: mora.be
Eén centrale plek voor beheer en onderhoud
Of het nu gaat om bitterballen, kroketten of bamischijven, Mora België hoeft hun productassortiment nog maar op één plek te onderhouden. Voor Mora België koppelde wij hun backoffice systeem PS in foodservice met hun website. De verpakkingsafbeeldingen, productinformatie, bereidingswijze en allergenen worden op deze manier actueel gehouden op de website.
Een B2B en B2C website in één
Wij realiseerde voor Mora België een B2B en B2C website in één:
- voor de consument: hier kan informatie opgevraagd worden over specifieke producten en kan men deelnemen aan acties;
- een klantenportaal: om producten, promotiemateriaal en acties onder de aandacht te brengen bij hun zakelijke klanten.
Meertalige website
Ga je je richten op meerdere landen of regio’s, dan komt een meertalige website om de hoek kijken. Meertaligheid binnen Drupal is naar alle wensen in te richten.
Mora België bedient haar klanten in zowel het Nederlands als het Frans. Beide talen kunnen worden onderhouden vanuit het CMS Drupal 8.
Maatwerk design
Op basis van de identiteit van Mora België is een maatwerk design gerealiseerd. Met een responsive uitwerking voor optimale beschikbaarheid van mobiel tot aan desktop.