Wij bij d-Media zijn al zo lang als we ons kunnen herinneren fan van Cora. Je weet wel, die leuke Maastrichtse dame van Mora. Oftewel: Cora van Mora, wie kent haar nu niet? Je kunt dus wel zeggen dat Mora een ijzersterke merkidentiteit heeft, die d-Media maar al te graag ook online krachtig wegzet. Daarom zorgde d-Media voor een nieuwe website waarop de unieke merkeigenschappen van Mora terugkomen.
Bekijk de live websiteWe maken het niet moeilijker dan nodig is
Mora is een onderdeel van moederbedrijf Van Geloven, daarom kon de nieuwe website van Mora op het kakelverse digitale platform van Van Geloven worden gebouwd.
Hierdoor kon er een stevige bestaande basis worden gebruikt en kunnen de marketeers van Mora door een koppeling met het platform van Van Geloven hun content makkelijker beheren. Een eenvoudigere toegang tot up-to-date beeldmateriaal en alle aanwezige productinformatie maakt het mogelijk om moeiteloos nieuwe content toe te voegen.
Een zoekfunctie als paradepaardje
Het hoofddoel van de nieuwe website van Mora is dat de presentatie van bestaande en nieuwe producten inhaakt op de mediacampagnes op andere kanalen. Zo ondersteunt de website de directe en indirecte marktbewerking op radio, televisie en social media. Hiervoor is veel flexibiliteit nodig, daarom richtte d-Media zich op een soepel lopende website die makkelijk is aan te passen.
Maar Mora wil meer dan alleen producten laten zien. Ze willen ook de meningen van klanten laten horen, voor merkbeleving zorgen en inspelen op de behoeften van consumenten. Daarom is er een uitgebreide zoekfunctie waarmee gebruikers met filters kunnen zien welke producten bijvoorbeeld vegetarisch zijn. Of welke snacks geschikt zijn voor de airfryer.
De productinformatie die in de zoekresultaten wordt getoond, komt regelrecht uit het PSINFoodservice systeem op het platform van Van Geloven. d-Media is namelijk niet alleen erg goed in het vinden van de juiste oplossingen, we houden ons ook graag bezig met het optimaliseren van processen door slimme koppelingen te bouwen.
d-Media is altijd in beweging
Stilstaan is achteruitgaan, daarom zijn de specialisten van d-Media ook nu nog bezig met het vertalen en realiseren van de online ambities van Mora. Zo is en blijft Mora ijzersterk op alle fronten.
Wil jij weten hoe d-Media jouw website tot een hoger niveau kan tillen? Plan dan een vrijblijvend kennismakingsgesprek in.